lørdag 13. juli 2013

Udsalg!

Det visst litt shopping i Danmark også.. Men hvem kan la være, 
når det er udsalg på hvert et gatehjørne? 


"Viskestykkene" er fra Georg Jensen, bollen fra Holmegaard og kakeserviettene fra Søstrene Grene.
Vesken er ikke en interiørting, men så pen at den måtte få være med i innlegget (fra Treats). 


I Danmark er det brukt og antikk-butikker overalt, til stor glede for sånne (skrotnisser) 
som meg, som liker gamle ting med masse sjel. 

Jeg synes virkelig jeg gjorde et kupp med de rosa asjettene fra Seaforth Wood's Burslem. 
De kostet bare 15 kr. per stk, og det er jo gi-bort-pris! 

De artige tyske bøkene fant jeg i et antikvariat i den sjarmerende, gamle byen Ebeltoft. 
De kostet jammen meg heller ikke mer enn 20 kr stk! Og jeg var visst ikke den første 
som kjøpte dem kun på grunn av utseendet - tenk det, det er flere av oss! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar