søndag 18. august 2013

Blåbærbonanza!


Joda, det ble skogstur i går, og selv om kantarellen var målet,
fikk jeg fylt bøtter og spann med de små, blå også. 

Jeg har fått helt dilla på blåbær, 
og kjenner at samlergenet slår inn i jakten på antioksidantene.






De fleste gikk i fryseren, men 150 gram ble blåbærmuffins, slik Trine 
på Trines Matblogg lager dem.  

Nydelig!
Og selv om de ikke er spesielt sunne, så er de i hvert fall fulle av c-vitaminer! 

 
Prøvekaniner var herrene som hadde invadert tv-stua til Premier League sesongstart. 
Asjettene er fra Seaforth Wood's Burslem, om noen bryr seg. 
Ingen her gjorde det. 



4 kommentarer:

  1. De så gode ut! MUMS!

    Fin ukesstart!
    Her sniker jeg meg til litt blogging, mellom litt jobbing *fnis*
    klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-) De var farlig gode!

      Ikke verst å jobbe så sent! Når man er så flink må man unne seg litt blogging også :-)

      Klem igjen!

      Slett
  2. De ser utrolig gode ut! Yum!

    Tusen takk for kommentar på bloggen min, det setter jeg veldig stor pris på. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig! Du har virkelig en inspirerende blogg!

      Ha en flott dag :-)

      Slett