onsdag 21. august 2013

Nesten skjult lyd



Jeg blir stadig vekk inspirert av andre blogger, og da jeg leste
kom jeg på at vi har et Sonos trådløst musikkanlegg i skuffen! 

I skuffen ja, ettersom den ikke passet med 

Det var på tide å hale den ut igjen, og finne et passende sted der den ikke synes så godt. 




Løsningen ble å sette den i vinduskarmen. 
At jeg ikke har tenkt på det før!? Der synes den nesten ikke. 

For selv om den er diskré til å være et musikkanlegg, så er den like fullt et musikkanlegg. 
Kan ikke nekte for det. 





2 kommentarer:

  1. Åh, så fint det ble!

    Og som nevnt, elsker jeg den stolen! Er den vintage...?

    Nå skal jeg kose meg med blogginnleggene dine fra tidligere denne uken før handle-ordne-lørdagen er kommet helt i gang.

    Ha en super lørdag!

    SvarSlett
  2. Ja, den stolen elsker jeg også :-) Vår stol er relativt ny, men jeg ser at den opprinnelig er designet i 1960 av nederlandske Martin Visser. Den heter Easy chair SZ02, og vi kjøpte vår på Tanum her i Oslo.

    Ha en flott søndag - her skinner solen, og det håper jeg den gjør der du er også :-)

    SvarSlett